Elokuisessa Jutellaan vähän -keskustelussa kokoonnutaan ympäristöväittämien äärelle. Millainen rooli vastuullisuudella on brändien olemassaololle ja tulevaisuudelle? Entä kuinka aito vaikuttaminen voidaan erottaa viherpesusta? Torstaina 25.8. klo 14.00-15.30 Zoomissa järjestettävän tilaisuuden juttelijoina nähdään graafikko ja brändisuunnittelija Luka Appelberg, Fiskars Groupin innovaatioyksikössä uusista liiketoiminnoista ja kasvusta vastaava Nora Haatainen sekä uuden United Imaginations -toimiston perustajajäsen ja operatiivinen johtaja Anu Ubaud. Keskustelun moderaattori Riku Vassinen on yksi Viherpesuopas-kirjan kirjoittajista ja on keskittynyt työssään erityisesti siihen, miten brändin merkitys voi olla yrityksen arvokkain voimavara. KATSO TALLENNE KESKUSTELUSTA TÄÄLTÄ